چرا امارات بهترین مکان برای سرمایه گذاری ایرانیان است؟

در سال‌های اخیر با توجه به رشد اقتصادی و ایجاد زیربناهای مناسب، امارات یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری در کلیه زمینه‌ها برای جهانیان و به خصوص ایرانیان به شمار می‌رود. امارات براساس آخرین آمار یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی و سرمایه‌گذاری است که شهروندان آن یکی از قدرتمندترین پاسپورت‌های دنیا را دارند. قدرت پاسپورت امارات در کنار امنیت و رفاه و هزاران دلیل دیگر باعث افزایش روزافزون تقاضا برای سرمایه‌گذاری در امارات شده است. از آنجایی که سرمایه‌گذاری در کشوری دیگر نیاز به کسب اطلاعات کامل، مشورت و راهنمایی دارد، علاالدین مهاجر در این مطلب تصمیم گرفته است تا در اولین گام دلایل این که چرا امارات بهترین مکان برای سرمایه گذاری ایرانیان است را با شما خواننده محترم بررسی کند. حتما به صفحات مهاجرت به دبی و ثبت شرکت در دبی سر بزنید تا با شرایط و مدارک مورد نیاز آن نیز بیشتر آشنا شوید.

سرمایه گذاری در امارات

چرا سرمایه گذاری در امارات گزینه مطمئن و خوبی است؟

بدون شک مهم‌ترین دلیل ایرانی‌ها برای سرمایه گذاری در کشور امارات، مسافت نزدیک بین دو کشور ایران و امارات و قدرت پاسپورت این کشور و مزایای شهروندی آن است. شرایط اقتصادی رو به رشد کشور امارات نیز از جمله جز دلایل مدنظر برای سرمایه گذاری ایرانیان در این کشور به شمار می‌رود. همچنین ثبات اقتصادی، معافیت از پرداخت مالیات سرمایه‌گذاران خارجی در امارات، امکان پیشرفت و همکاری با ابرقدرت‌های اقتصادی در هر زمینه‌ای، شرایط مطلوب زندگی و تحصیل از جمله مواردی است که باعث شده امارات گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری ایرانیان باشد. حالا به تفکیک هر کدام را بررسی می‌کنیم. 

ثبات مالی و امنیت اقتصادی امارات

کشور امارات از سیستم حقوقی و امنیتی کشور امارات بسیار دقیق و قدرتمندی برخوردار است. از سویی دیگر امارات را می‌توان مجموعه‌ای تمام جهان دانست زیرا این کشور با اغلب کشورهای جهان روابط سیاسی و اقتصادی بسیار خوبی دارد. ثروت ملی و ذخایر مالی دولت امارات هم واقعا قابل چشم پوشی نیست. تمام این موارد در کنار ثبات نرخ درهم نسبت دلار و امنیت بالای اقتصادی عالی باعث شده، امارات بهترین مکان برای سرمایه گذاری ایرانیان باشد. جالب است بدانید امارات متحده عربی بعد از کشورهای سوئیس و ژاپن یکی از امن ترین کشورهای جهان است، قطعا اگر یک مرتبه سفر به کشور امارات و به خصوص شهر دبی را تجربه کرده باشید امنیت، رفاه و تنوع فرهنگی و حضور هزاران اروپایی و آمریکایی را به خوبی احساس کرده‌اید. 

قانون معافیت از مالیات برای سرمایه‌گذاران خارجی

قطعا یکی از دلایل جذاب بودن سرمایه گذاری در کشور امارات، معافیت کسب و کارها از مالیات در این کشور است. در واقع درآمدهای شما به عنوان یک سرمایه‌گذار خارجی و شهروند این کشور، در کشور امارات متحده عربی مشمول مالیات نمی‌شود، زیرا امارات بیش از 40 منطقه آزاد برای سرمایه گذاری دارد و نرخ مالیات در همه این منطقه‌ها صفر است. ایرانی هم می‌تاونند از این شرایط با سرمایه گذاری در مناطق آزاد کشور امارات استفاده کنند و از معافیت‌های مالیاتی مناطق آزاد و مالکیت 100 درصدی بهره مند شوند. بنابراین بدون شک امارات بهترین مکان برای سرمایه گذاری ایرانیان است. 

زیرساخت‌های قوی و امکانات مدرن امارات

کشور امارات متحده عربی زیرساخت‌های قوی و امکانات مدرن زیادی را در شهرهای خود فراهم کرده است و بسیاری از ابرقدرت‌های دنیا از سیلیکون ولی تا چین و تمام کشورهای جهان در این کشور حداقل یک شعبه دارند. تنها کافی است نگاهی به لیست بلندبالای شعب مختلف هتل‌های بزرگ دبی بیندازید. این دلیل در کنار موار قبلی باعث شده که امارات یکی از بهترین مکان‌ها برای سرمایه‌گذاری ایرانی‌ها به شمار رود. از سوی دیگر برنامه‌های امارات و کشورهای همسایه‌اش برای تبدیل شدن به قطب‌های بزرگ اقتصادی منقطه و جهان نیز پایانی ندارد بنابراین این کشور برای پیشرفت و ایجاد مشاغل جدید تمام زمینه‌ها را فراهم می‌کند، پذیرای ایده‌های جدید و استارتاپ‌های جوان است و به دلیل اقتصاد رو به رشد روزانه‌اش بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری، ادامه شغل یا ایجاد شغل و مهاجرت کاری با یافتن کارفرما است. 

سرمایه گذاری در دبی و امارات

روش ‌های سرمایه گذاری در امارات

حالا که مزایای سرمایه گذاری در امارات آشنا شدید، بد نیست با گزینه‌های پیش‌رو جهت سرمایه‌گذاری ایرانیان در امارات نیز آشنا شوید. امارات چندین گزینه برای سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف دارد، به خصوص اگر شما به عنوان یک فرد خارجی روش مناسب برای سرمایه گذاری در امارات رو انتخاب کنید، به راحتی می‌توانید اقامت دائم این کشور را نیز دریافت کنید و از مزایای قدرتمندترین پاسپورت جهان بهره‌مند شوید. بهترین روش‌های سرمایه گذاری در امارات برای ایرانیان عبارتند از: 

  • خرید املاک و مستغلات: خرید املاک و مستغلات در امارات از جمله دبی با توجه به رشد اقتصادی و تجاری که در سال‌های اخیر داشته است یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری در امارات به شمار می‌رود. خرید املاک و مستغلات دبی بهترین راه برای به حداکثر رساندن سود شما از سرمایه گذاری در امارات است. 
  • ثبت شرکت: شهر دبی در کشور امارات جز مناطق آزاد این کشور محسوب می‌شود و این بدان معناست که سرمایه گذاران خارجی می‌توانند در این شهر به نام خود شرکت ثبت کنند. از سویی دیگر سیاست‌های امارات در راستای پیشرفت اقتصادی و تکنولوژیکی است و متعهد به تبدیل شدن به قطب اقتصادی دنیا تا چند سال آینده شده است بنابراین به راحتی می‌توانید از شرایط کنونی که از ثبت شرکت و توسعه کسب و کارها استقبال می‌شود استفاده کنید. زیرا ثبت شرکت در امارات کار سختی نیست و یک سرمایه گذاری پرسود است. 
  • خرید سهام و اوراق قرضه: یکی دیگر از بهترین راه‌های سرمایه گذاری در کشور امارات برای ایرانی‌ها، خرید سهام و اوراق قرضه است. اگر کمی به بازار سرمایه تسلط داشته باشید به راحتی می‌توانید تو کشور امارات به عنوان یک فرد خارجی برای شرکت در یکی از بهترین و مهم‌ترین بازارهای بورس‌ جهانی و خرید اوراق قرضه سرمایه گذاری کنید و در مدت کوتاهی به سود قابل توجهی برسید. 
  • صندوق سرمایه گذاری مشترک: صندوق سرمایه گذاری مشترک، بهترین فرصت برای سرمایه گذاری در امارات است. همه کسانی که فرصت کافی برای بررسی روش‌های سرمایه گذاری در کشور امارات را ندارند به سراغ این روش ساده می‌روند. در این روش شما مالک مستقیم سهام نیستید و فقط در ازای مبلغی که سرمایه گذاری کرده‌اید در سود و زیان صندوق شریک هستید. 
  • خدمات فناوری اطلاعات: دولت امارات برای پیشرفت این کشور و جهان در زمینه فناوری‌های جدید همچون هوش مصنوعی تلاش زیادی نموده و زیرساخت‌های بسیار قوی در این کشور ایجاد کرده است. به همین دلیل سرمایه گذاری در زمینه‌های مرتبط با خدمات فناوری اطلاعات در این کشور گزینه پرسودی است. 
  • کارآفرینی: در صورتی که یک طرح خلاقانه برای کارآفرینی و شروع یک کسب و کار در امارات داشته باشید، می‌توانید از روش کارآفرینی برای سرمایه گذاری در این کشور استفاده کنید. دولت امارات همیشه از افراد کارآفرین و طرح‌های خلاقانه استقبال می‌کند و شرایط مطلوبی برای افراد مستعد در این زمینه ایجاد کرده است. 

چطور در کشور امارات شرکت ثبت کنیم؟

همانطور که مطالعه کردید امارات به دلایل گفته شده یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه گذاری ایرانیان به شمار می‌رود. در این میان به ثبت شرکت اشاره شد. ثبت شرکت از جمله بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری در امارات است به شرط آن که با یک مشاور و راهنمای مسلط بر قوانین ثبت شرکت در امارات نیز صحبت کرده باشید. قوانین ثبت شرکت در امارات نیاز به تسلط دارد که حضور مشاور و وکیل رسمی در این راه کمک بسیاری خواهد کرد، پس حتما این مورد را در نظر داشته باشید. از جمله مزایای ثبت شرکت در امارات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کوتاه بودن مدت زمان ثبت شرکت با حذف پروسه‌های اداری
  • مالیات صفر درصدی برای شرکت‌ها
  • امکان بهره ‌مندی از تکنولوژی‌های پیشرفته
  • موقعیت جغرافیایی مناسب
  • دریافت اقامت کشور امارات از طریق ثبت شرکت
  • وجود زیرساخت‌های درجه یک
  • فرآیند آسان دریافت ویزا
  • حمایت فوق‌ العاده دولت امارات
  • ثبات اقتصادی

توجه: شرکتی که در کشور امارات ثبت می‌کنید باید با قابلیت انتقال مالکیت صد درصدی ثبت شده باشد. براساس قوانین اخیر کشور امارات، ثبت شرکت نیاز به کفیل ندارد و افراد می‌توانند خودشان به عنوان سرمایه‌گذاری خارجی جهت ثبت شرکت اقدام کنند. 

ثبت شرکت در امارات و اخذ اقامت این کشور

دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در امارات 

دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در امارات یکی از روش‌های متداول مهاجرت به این کشور محسوب می‌شود. با ثبت شرکت و یا خرید ملک در امارات می‌تونید اقامت 5 ساله امارات را به راحتی دریافت نمایید.. از میان تمامی روش‌های مهاجرت به امارات، فقط با یکی از دو روش خرید ملک و ثبت شرکت در این کشور می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، بدون هیچ فرآیند اداری به راحتی اقامت 5 ساله امارات رادریافت کنید. 

سخن پایانی علاالدین مهاجر

با مزایای گفته شده، قطعا امارات یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری است. به خصوص با قانون‌های اخیر و امکان اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در امارات، فرصت‌های بی‌شماری برای اخذ یکی از قدرتمندترین پاسپورت‌های جهان را دارید. این فرصت طلایی را با مشاوران و وکلای رسمی موسسه مهاجرتی علا‌الدین مهاجر از دست ندهید. با شماره ۰۲۱۷۴۴۹۵ تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما در این راه باشند.